Det ser bra ut men du har antagligne för högt matintag. FÖr mycket kalorier och du går inte ner i vikt, så enkelt är det. Dra ner på portionerna något.
Hallå allesmamans, Jonas här.
Har vid detta nu kört diet i ungefär två veckor och till min förvåning har jag inte gått ner så jätte mycket så tänkte vissa hur min diet och kostupplägg ser ut och därigenom på tips om vad som kan förbättras.
Tis, torsdag och lördag...
05.30- 06.30, en timmes rask promenad innan frukost.
Dags kostupplägg.
Frukost 06.35, 2 dl havregrynsgröt med 2 dl lättmjölk och dricka i form av 0,5 dl vatten.
Mellanmål 09.00, 1 bars eller 1 burk tonfisk samt drick i form av 0,5 dl vatten.
Lunch 12.00, kyckling, torsk eller kött med massa sallad samt 0,5 dl vatten.
Mellanmål 15.00, 1 bars eller 1 burk tonfisk samt drick i form av 0,5 dl vatten.
Efter träning, 3 skopor gainer pro och 0,5 dl vatten.
Middag 20.00, kyckling, torsk eller kött med en massa sallad samt 0,5 dl vatten.
Innan läggdags 23.00, 1 kvarg samt 0,5 dl vatten.
Vad som bör tilläggas är att då jag tränar dricks 1,5 liter vatten och detta upplägget gäller träningsdagar tis, tors och lördag övriga dagar är skillanden endast att jag inte tar gainer pro och kör intervall träningen på morgonen istället för promenad.
Vad tycks?
Jonas var namnet!
Tränar på Bollhuset.

Det ser bra ut men du har antagligne för högt matintag. FÖr mycket kalorier och du går inte ner i vikt, så enkelt är det. Dra ner på portionerna något.
ja du snålar ju inte på maten precis! det är fortfarande energiunderskott du vill åt och fortsätta träna hårt för att deffa. Så ner på kalorierna eller öka träningsdosen.. Bättre att sänka kalorierna.
hur går det?
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)