Långa muskler, beror mest på hur dina muskelfästen ser ut annars är det stretch som gäller. Stretcha ut varje muskel du tränar ordentligt efter varje pass. Höj repsantalet något 10-12 så bygger du kanske inte fullt så stora och "bulliga" muskler.
Hejsan! Jag har tränat ett tag men nu vill jag börja bygga lite! Jag vill ha lite längre muskler än en bodybuilder. Min fråga är nu är det bra med ca 6-8 reps 3 gånger per pass eller ska jag minska reps och mer vikt eller tvärtom?

Långa muskler, beror mest på hur dina muskelfästen ser ut annars är det stretch som gäller. Stretcha ut varje muskel du tränar ordentligt efter varje pass. Höj repsantalet något 10-12 så bygger du kanske inte fullt så stora och "bulliga" muskler.
stretch är iof inte verksamt för att göra musklerna längreUrsprungligen postat av adamH

Träna med 10-12 istället för extra låga. Kanske till och mer lite högre repsantal.Ursprungligen postat av Siremil
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)