+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Hur får man en sådan kropp?

mly
    mly är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard Hur får man en sådan kropp?

Jag kollade runt en dag på internet på allt möjligt & hittade den här bilden & när jag såg kroppen blev jag helt " " över hur snygg kroppen är.
    Jag vill gärna också kunna se ut så, men jag undrar hur man ska gå tillväga? Jag menar, man kan se på bilden att han inte har ett enda gram underhudsfett! (tror jag iaf, ser ut som det..)

Någon som vill vara jättesnäll och berätta hur man kan gå tillväga?

TRYCK PÅ BILDEN FÖR ATT FÖRSTORA DEN!

anders johnsson är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard Re: Hur får man en sådan kropp?

Det är upp till var och en vad man tycker är snyggt eller inte, men hans kropp var väl inget vidare

Underhudsfett är där men klart reducerat, muskelmassan är likaså väldigt liten så det krävs inte vidare mycket styrketräning.

Lägg dig på kaloriunderskott och träna konditionsträning + bra kolhydratfattig kost så kommer du också ditt ganska snabbt.

mly
    Reg.datum
    Feb 2008

Citat Ursprungligen postat av anders johnsson
    Det är upp till var och en vad man tycker är snyggt eller inte, men hans kropp var väl inget vidare

Underhudsfett är där men klart reducerat, muskelmassan är likaså väldigt liten så det krävs inte vidare mycket styrketräning.

Lägg dig på kaloriunderskott och träna konditionsträning + bra kolhydratfattig kost så kommer du också ditt ganska snabbt.

Haha, nej.. jag trodde inte heller att någon skulle tycka om den. (: jag dras till den till smalare varianten av kropp & jag gillar absolut inte synliga muskler, (då menar jag synliga som man får vid styrketräning t.ex.) jag har simmat nio år & består typ bara av långa muskler tycker det är mycket snyggare.. fast det är ju såklart olika för alla vad de tycker, men jag älskar verkligen hans kropp & vill se ut så med, tyckte det var snyggt med höftbenet där, att det stack fram sådär. haha, jag antar att jag är lite konstig..

adamH är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2007

Citat Ursprungligen postat av mly
    Citat Ursprungligen postat av anders johnsson

Haha, nej.. jag trodde inte heller att någon skulle tycka om den. (: jag dras till den till smalare varianten av kropp & jag gillar absolut inte synliga muskler, (då menar jag synliga som man får vid styrketräning t.ex.) jag har simmat nio år & består typ bara av långa muskler tycker det är mycket snyggare.. fast det är ju såklart olika för alla vad de tycker, men jag älskar verkligen hans kropp & vill se ut så med, tyckte det var snyggt med höftbenet där, att det stack fram sådär. haha, jag antar att jag är lite konstig..
    Du är inte konstig för det Alla har inte samma drömfysik som tur är

Mycket är ju gener så ett extra framstickande höftben kan du inte få utan omfattande operationer. Men annars är det bara att gå ner i fettvikt

mly
    Reg.datum
    Feb 2008

nejmen alltså, ingen operation kommer att behövas, såklart. utan han hade ju inte så mycket fett på sig, knapp någon alls, infaller det inte naturligt att ben syns tydligare då?

Reg.datum
    Aug 2007

nejmen alltså, ingen operation kommer att behövas, såklart. utan han hade ju inte så mycket fett på sig, knapp någon alls, infaller det inte naturligt att ben syns tydligare då?
    Självklart men ser inte likadana ut? vissa har bredare höftben osv...

mly
    Reg.datum
    Feb 2008

nej, det klart. men jag har ganska kraftiga höfter under mitt fett där, känner att det är ett stort luftrum som behöver tömmas där. men kan du förklara för mig vad man gör egentligen när man deffar? inte fått kläm på det!

rtf
    rtf är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2008

Träna mage och lite bröst + mycket konditionsträning och ett bra kostupplägg så har du den kroppen
    jobbar på världens största bicep

Reg.datum
    Aug 2007

nej, det klart. men jag har ganska kraftiga höfter under mitt fett där, känner att det är ett stort luftrum som behöver tömmas där. men kan du förklara för mig vad man gör egentligen när man deffar? inte fått kläm på det!
    Genom att ligga på energiminus men träna fortfarande hårt. Förse dig med protein för minskad muskelförlust och kombinera med konditionsträning. Långsam fettminskning så blir det mindre muskelförlust.

Freddde är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Mar 2008

Tro mig, du vill inte ha utstickande höftben, jag har själv det och tycker det är kvinnligt på något sätt :/

Däremot är jag väldigt inspirerad av zac efrons kropp. Han har lite underhudsfett vältränad mage, bröst och armar. samt smal midja. Finns det ngt sätt för mig att "reducera" så att höfterna inte sticker ut, utan att öka i fettmängd?

+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. hur många ggr ska man äta per dag?
    Av spader kung i forum Mat och dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 23:41
  2. får ingen träningsvärk
    Av Jonny i forum Styrketräning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 16:56
  3. HUr länge ska man simma eller hur långt skam an simma?
    Av Loke i forum Motion och kondition
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 15:24
  4. Hur intensivt ska man träna?
    Av vikke i forum Styrketräning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 14:19
  5. Hur ofta ska man träna
    Av whow i forum Styrketräning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 20:28

Behörigheter för att posta