Vad är ditt mål med dieten? Vad består dina ätardagar av?
I övrigt ser det ju bra ut med morgonpromenaderna och lagom med kollisar.. Kanske hade jag lagt till proteinpulver typ kasein för att minska muskelnedbrytningen under nattsömnen.
Hallå allesammans, hade tänkt att börja min diet idag och behöver lite tips på vägen.
Min tanke är att gå på morgonen innan frukost i ungefär en timme och sedan hade följande kostupplägg.
Frukost; 2 dl havegryn och 0,5 liter vatten.
Mellanmål; 1 bars och 0,5 liter vatten.
Lunch; husmanskost med mycket sallad och 0,5 liter vatten.
Mellanmål 2; 1 bars och 0,5 liter vatten.
Träning; 1,5 liter vatten.
Efter träning; 3 skopor gainer pro och 4 dl vatten.
Middag; Kött och sallad samt 0,5 dl vatten.
Läggdags; 1 liter vatten.
Ser det bra ut och skulle det kunna funka?
Köra ätar dag på söndag.
Mvh Jonas
Jonas var namnet!
Tränar på Bollhuset.

Vad är ditt mål med dieten? Vad består dina ätardagar av?
I övrigt ser det ju bra ut med morgonpromenaderna och lagom med kollisar.. Kanske hade jag lagt till proteinpulver typ kasein för att minska muskelnedbrytningen under nattsömnen.
jobbar på världens största bicep

absolut skulle det funka men jag hade okcså lagt in lite extra protein för att minska muskelförlusten när du ligger på minus.

Hej
varför ska du dricka så mycket vatten? och hur länge ska du gå på diet?
Målet är att gå ner tio kg.Ursprungligen postat av rtf
Ätardagarna består av massa mat typ kebab, hamburgare osv.
Mvh JOnas
Jonas var namnet!
Tränar på Bollhuset.
Blir sjukt törstig annars.Ursprungligen postat av lillruffset
Ingen aning till sommaren typ.
Jonas var namnet!
Tränar på Bollhuset.
Okay så då får man köra på mer protein för att inte minska alltför mycket i styrka med andra ord?Ursprungligen postat av adamH
Jonas var namnet!
Tränar på Bollhuset.

Jag menar att du inte ska snåla på proteinet. Att du kommer bli svagare om du ligger på minus det säger sig själv, men för att minska på det och behålla så mycket muskelmassa som möjligt är det viktigt att du omsätter protein. Så snåla inte på detUrsprungligen postat av _Jonas
![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)