Inte ofta man hör folk som är nöjda
Men men, du får helt enkelt dra ner på ditt matintag samt gå ner i vikter för att underhålla dem muskler som du redan har. Borde räcka med att du går sänker kostintaget.
Jag har nu uppnått mina mål med min träning och vill inte bli större rent fysiskt. Jag är nöjd och tycker inte det ser bra ut om man är för stor (muskler).. Men jag vill ju fortfarande träna för det är kul men hur ska jag nu träna om jag vill stanna där jag är?
hjälp uppskatts mycket.

Inte ofta man hör folk som är nöjda
Men men, du får helt enkelt dra ner på ditt matintag samt gå ner i vikter för att underhålla dem muskler som du redan har. Borde räcka med att du går sänker kostintaget.
Men det är jagUrsprungligen postat av Falken
![]()
Ja okej. Så jag ska skippa någon lunch eller mellanmål nu för att ha kvar samma som jag har nu?

Det är bättre om du bara äter lite mindre varje måltid. Så behöver du förhoppningsvis inte gå hungrig.
mm okej.. jag fattar men kan jag träna med samma vikter som jag gör nu?

du lär ju inte orka träna med samma vikter om du inte får samma mängd energi..Ursprungligen postat av viktor E
jobbar på världens största bicep
misstänkte det.. lite tråkigt för man missar ju samtidigt en utmaning.. men det är väl priset man får betala![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)