det går framåt ja![]()

jag är väldigt blek, men det är väl ett tecken på årstiden
Som sagt hade jag ingen som kunde ta så det blev bara överkropp.
![]()

det går framåt ja![]()
Ser bra ut om jag får säga det själv... Alldeles lagom med muskler, många får för stora tycker jag.

Tack, stannar nog här dockdet går framåt ja![]()
Tack! Det tycker jag ocksåSer bra ut om jag får säga det själv... Alldeles lagom med muskler, många får för stora tycker jag.Men det är fortfarande svårt att överge sina utmaningar, har man kommit en bit så vill man aldrig ge upp. Jag vill alltid ha nya utmaningar och då måste man tyvärr (enligt mig) bli större.. men jag får se om jag kan reglera det på något sätt. Sen så har jag en del underhudsfett nu som också ses på bilden, men det ska bort snart
![]()
Underhudsfett??? Vart då? Min tanke när jag såg bilden var att du såg väldigt smal ut. Smal men väldigt vältränad. Jag trodde att det var så där killar ville se ut?

ÖveralltUrsprungligen postat av cattastrof
Hur killar vill se ut har jag ingen aning om, vet bara mina egna mål och hoppas alla ser till sina egna. Tycker det är fel att sträva efter att se ut som någon annan då alla inte har samma genetiska förutsättningarMen det finns ju säkert ett ideal som överallt annars..

hur länge har du hållt igång?
jobbar på världens största bicep

Kul att du är nöjd ju![]()

Några årUrsprungligen postat av rtf
Yes yes ya, det känns bra men tråkigt..Kul att du är nöjd ju![]()

Men då är det bra jobbatUrsprungligen postat av daniel
![]()
jobbar på världens största bicep
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)