Hur länge har du tränat nu? hur tränar du? Tungt, lätt få set, reps, intensivt? skador?
När är man tillräckligt vältränad för att ta till supersets? tänkte lägga upp ett träningsporogram med supersetso och undrar därför![]()

Hur länge har du tränat nu? hur tränar du? Tungt, lätt få set, reps, intensivt? skador?
5 månader har jag tränat och tränar 5 dagar i veckan, halv tungt kan man väl säga.. brukar träna med 2 set och 10-16 reps.. det är väl kanske inte så intensivt (snackar lite mycketUrsprungligen postat av anders johnsson
) och jag har inte varit skadat tidigare.. är det för tidigt att börja med det?

5 månaders träning, pröva du på det om du känner för det. Men det är en rätt avancerad träningsform som brukar användas av bodybuilders som tränat flera år. Jag skulle inte rekommendera det, men du kan alltid testa.. Har du dessutom tränat så kort tid så kan du vänta dig bra resultat utan större ändringar eller oavsett vad du gör på gymmet![]()
så det behövs inte köra supersets? är det inte bättre än vanligt då?Ursprungligen postat av adamH

Hehe, nej du behöver absolut inte superseta..Ursprungligen postat av oberlino
okey. tackUrsprungligen postat av adamH
![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)