skulle inte tro det...
Hej!! Jag undrar om man kan bli såhär stor utan anabola (jag bara undrar, är strikt emot alla droger!) För om man kan det så måste ju alla som tävlar o så använda det eller?
![]()

skulle inte tro det...
jobbar på världens största bicep

?Ursprungligen postat av rtf
Klart du kan, det är inga större problem. Problemet är bara att folk inte har tålamod, motivation, tid eller mental styrka för att bygga upp sig så.
Och nej, alla som tävlar använder inte anabola eller har använt. Det är många som är helt rena och alltid varit.

vem har lurat i dig det?Ursprungligen postat av rtf
![]()
Som falken säger, tålamod och motivation krävs för att uppnå resultat men det är absolut inte omöjligt. Sen ska man inte sticka under stolen med att det är många som brukar olagliga preperat, men långt ifrån alla!

Hehe, det är väl den allmäna normen om kroppsbyggning. Jag vet inte men det var ju bara en hypotes..

nej, men så är det inte och det är synd att många får det ryktet trots att man är helt ren. Jag har själv många gånger blivit anklagad för att bruka anabola och det är alltid lika tråkigt att höra när man bara har kämpt jävligt hårt för sina resultat.Ursprungligen postat av rtf

Enkelt svar, ja det kan man![]()

Sen har självklart alla inte lika lätt/svårt att uppnå liknande resultat. Mycket är faktiskt gener![]()

ber om ursäkt för min okunskap i detta ämne, men jag trodde att det var mycket utbrett med doping i denna sport på tävlingsnivå bodybuilding alltså![]()

Det är inte osynligt precis, men frågan var om man kunde bli så stor utan AAS och det kan manUrsprungligen postat av rtf
![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)