jag tror inte direkt på att man kan det.. såfall fåtal som kan bli så stora utan olagligt substanser..
det säger nidå är kanske inte målen helt åt pipsvängen även om jag inte riktigt satsar på den storleken
![]()
jag tror inte direkt på att man kan det.. såfall fåtal som kan bli så stora utan olagligt substanser..

Man ska inte sticka under stolen med att de flesta som idag tävlar i bodybuilding har eller använder olagliga preperat. Men frågan var om man kan bli så stor (som på bilden) utan preperat, och ja, det anser jag att man kan. Men det tar en enorm tid, motivation och vilja och det är många som inte orkar och tar då istället en farlig genväg med hjälp av preperat. Väldigt tråkigt men sant.. Själv har jag aldrig förstått mig på att man har samvete till att använda preperat, det är nog det mest korkade man kan göra.Ursprungligen postat av alex
Tävla mot dig själv, då vinner du i längden även mot andra.

Du har rätt i att alla inte kan bli det! Genetiska förutsättningar är i många fall väldigt avgörande!Ursprungligen postat av alex

ingenting är omöjligt.. Har man vilja och motivation och självklart rätt gener så är det fullt möjligt..
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)