det är fett som allt annat som hänger![]()

Hur tränar jag bäst för att få bort dem små "klumparna" eller vad man ska säga, på sidan av magen? Precis ovanför byxkanten om man har ett par rätt åtsittande byxor så brukar det samla sig där. Precis där han håller på bilden är stället jag menar. Love handles som jag har för mig det kallas![]()
Hur tränar man dem bäst? Har lite för mycket av dem som jag skulle vilja få bort.![]()
Tack på förhand.
MVH Babun.![]()
![]()
/ Er trogna medlem, Babun. =)
det är fett som allt annat som hänger![]()

men det jag har vill jag inte påstå att det hänger.. och jag har inte så mycket annat som hänger heller för den delen! men visst, det är säkert fett, men det var inte det jag frågade. jag frågade hur man kan få bort dem eller åtminstone göra dem mindre. Så har du inte svar på det så behöver du inte svara alls.Ursprungligen postat av saktaibackarna
tack.
Haha, okej. Men då får du helt enkelt gå ner i fettvikt. Motionera mera eller äta mindre så blir man även av med love handles![]()

Men jag vill inte gå ned mer i vikt, jag väger nästan för lite redan. Jag vill BARA, ENBART, ha bort det lilla där på sidan, så undrar jag om det finns någon övning man kan göra, typ i form av sit ups, eller liknande, som tar bra där. Och jag motionerar redan en del, både går och cyklar och lite olika former av motion. Och jag äter redan väldigt lite, visserligen äter jag lite onyttigt ibland.. och det ska jag börja göra mer sällan, men jag är inte överviktig, ligger näst intill på undervikt, jag vill bara ha bort det lilla som är kvar där. Så, FINNS det några övningar (typ som sit ups) som tar bra just vid mina love handles?Ursprungligen postat av saktaibackarna
jo men om det är fett som sitter där så måste du ändå bli av med underhudsfettet. och som säkert bekant så är det omöjligt att punktförbränna.. du kan inte göra situps och förvänta dig att du bränner fett på magen dåannars så är det väl situps på sidan som kan ta där.

Okej. Tack för hjälpen. Jag vet precis vad jag ska göra och hur jag ska gå tillväga nu. Tack så mycket!![]()

Musklerna på sidan av magen inkluderat "love handles" kan du träna med sidovändningar.
Ställ dig upp med en hantel i ena handen och vika åt andra sidan. Kan även använda kabel till den övningen. Finns en del andra men tar det senare![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)