Låter definitivt som överträning. Glöm inte att få ordentligt med vila mellan dina träningspass. Ta en vecka ledigt från träningen om du har beständig smärta och gå till läkare för undersökning.
Hej allesammans.. Har kommit till en liten stopp där jag inte utvecklas i min träning. Jag har börjat få ont på lite ställen också och undrar vad det kan bero på. Tränar nu 4-5 ggr i veckan 2.

Låter definitivt som överträning. Glöm inte att få ordentligt med vila mellan dina träningspass. Ta en vecka ledigt från träningen om du har beständig smärta och gå till läkare för undersökning.

har varit med om samma sak ungefär och då var det att jag tränat för mycket och för hårt.. sen vilade jag en vecka och tog det lite lugnare. nu tränarj ag varrannan vekca tungt och varannan vecka "lätt" (lättare)![]()
jobbar på världens största bicep

troligtvis överträning ja. Vad menar du med ont på ställen? Vad för typ av värk är det du har?
/ Falkeen
Kunde ju nästan fatta det själv men man vill ju så gärna träna så man måste ju få det konstateratfår ta en vilovecka och sedan känna efter hur det går
![]()

är man väl där så kan man inte slutaUrsprungligen postat av zeke
men man får ju lyssna på kroppen
![]()
jobbar på världens största bicep

Låter kloktUrsprungligen postat av zeke
![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)