hehe, eller så äter du bara mer och kan fortfarande röra dig![]()
Vill bara dela med mig av hur jag gjorde för att bygga en del muskelmassa![]()
Först och främst går mitt lilla "program" ut på att man satsar allt på styrketräningen. Och detta riktar sig främst till dem som har svårt att gå upp i vikt och få muskelmassa.
Skit i allt annat som stavas aktivitet, åk bil (eller buss) istället för att gå, sitt mycket vid datorn och slappa framför tv:n. Strunta i att gå onödiga promenader och kasta allt som heter cardio åt h******e![]()
Jag har de senaste 4 månaderna slappat rejält men varit 100 % alert på gymmet. Det har verkligen gett mig jättebra resultat. Jag har kollat tv massor och försökt röra mig så lite som möjligt och istället bara dra på när jag är på gymmet.
Jag har lagt på mig cirka 6 kilo, mestadels muskelmassa. Och enligt mig har det gått väldigt fort på dessa 4 månader.
På gymmet har jag kört ordernliga pass med 6-8 repetitioner TUNG styrketräning på basövningar och lite fler repitioner på "kringövningar". Har lagt ner mycket kraft och tränat ganska så intensiva och explosiva pass. Jag har delat in träningen i fyra dagar och kör så kallad "split" coh tränar en stor muskelgrupp den dagen jag tränar. Till exempel Ben/biceps.
Passen har legat på cirka en timme och ibland lite mer. Jag kör helt enkelt klart mitt program och sen är det slut =)
Nu säger jag bara att detta har funkat väldigt bra för mig. Men jag tror att det kan fungera på många andra. Man tillåter sin kropp att få så väldigt mycket vila genom att bara ta det lugnt.. Och som vi alla vet så är det vila man bygger muskelmassa![]()
hoppas någon kan ha nytta av detta och har någon frågor så kan de ställa det i tråden.

hehe, eller så äter du bara mer och kan fortfarande röra dig![]()
ja det kan du väl göra men då tröttar du ut dig själv mer mot om du har väldigt låg aktivitet och sedan satsar allt på gymmet.Ursprungligen postat av Falken

det var nästan lite komiskt![]()
Pumpin iron!
haha, lite orginellt kanske. man behöver inte vara så extrem för att bygga.. Vänd på det istället![]()
nej nej.. detta funkar ju skitbraUrsprungligen postat av foreal
.. säger inte att det fungerar för alla men det fungerade för mig =)
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)