hehe, smaken är som baken, delad. men jag tröttnade ganska snabbt på smaken. Funkar men inget mer. Däremot choklad klarar jag inte av på proteinpulver. Riktigt äckligt.![]()

har någon mer provat smaken granatäpple Whey- 100... jag har gjort en vild chansning å köpt denna limited edition"sitter å stirrar på påsen nu och vet inte om ja vågar prova haha....!

hehe, smaken är som baken, delad. men jag tröttnade ganska snabbt på smaken. Funkar men inget mer. Däremot choklad klarar jag inte av på proteinpulver. Riktigt äckligt.![]()
Pumpin iron!

tror jag håller mig till min kära jordbuggssmak i framtiden. den tröttnar man då aldrig på =)
Pumpin iron!

eller så köper man neutral smak![]()
har testat denna och tycker den är helt okej. trevligt med lite variation ibland![]()

Ja det smaken var inte så tokig, dock en påse naturell brevid så man inte tröttnar helt är nog bra![]()

bara hålla för näsan jöö

Jo, kan man göra men det är väl ändå bättre att köpa något som smakar något sånär gott.Ursprungligen postat av biffen
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)