Har du ändrat dina kostvanor också? förmodligen ligger du fortfarande still för att du inte är på ett kaloriunderskott..
Hej.. Jag tränar nu 3 ggr i veckan men går inte ner i vikt. Vad är det osm kan vara fel med att jag inte går ner?

Har du ändrat dina kostvanor också? förmodligen ligger du fortfarande still för att du inte är på ett kaloriunderskott..
jag har alltid ätit ganska så nyttigt och tänkt på vad jag stoppar i mig. Men jag kanske ska dra ner på mitt kaloriintag också? Jag vet inte riktigt vad jag har nu men kan alltid räkna några dagar..

Du har uppenbarligen fortfarande en positiv energibalans. Du kan kolla det om du räknar kalorier som du sa. Gör det några dagara så ska du se att du ligger på plus eller +-0.
Pumpin iron!
Har räknat nu i 3 dagar och det ser så ut.. Får dra ner lite. återkommer senare![]()
ligger på cirka 100kcal minus eller plus minus noll som någon sa.. så det förklarar väl varför jag inte går ner då. hmm ska man dra in en måltid då?

Bättre isåfall att bara dra ner på mängden på måltiderna. Storleken alltså.Ursprungligen postat av mimmi
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)