välkommen till forumet!
För oss som inte riktigt har satt oss in vad det är skulle det vara intressant om du klargjorde lite över huR Ove Rytters program fungerar?
/ Daniel
Hej !![]()
Jag tänkte fråga om det är någon som har/eller tränar med
Ove Rytter`s program. Jag köpte för flera år sen hans bok.
Det skulle vara kul och höra vad andra tycker om hans tränings uppläg.
Jag kör just nu "Nybörjarprogram B" Och kan säga att det käns jävligt skönt och ha kommit igång!
Mvh Mika

välkommen till forumet!
För oss som inte riktigt har satt oss in vad det är skulle det vara intressant om du klargjorde lite över huR Ove Rytters program fungerar?
/ Daniel
Jaha mannen! lolUrsprungligen postat av daniel
Jag tänke att det finns ett uppskog av träningprogram och då skulle det vara kul att höra om det är nån som tränar som jag. Det skulle vara kul med en bollplank / få lite tips eller så.
Pumpa på!

Jag har kört på "Rytters program", men vill ju inte säga att det är något speciellt. För många reps och för mycket maskiner. Sen gillar jag INTE att blanda ihop muskelgrupper i den utsträckningen som Ove gör i sitt program. Nä, jag gillar det inte.
Okej, biffen!Ursprungligen postat av biffen
Jag har tänkt samma sak!- med att det är för många reps.
I mitt fal har jag tänkt att skära ner reps`en,Nu när man börjar få kläm på övinigarna. Jag tycker att det är lagom träning med muskelgrupper.
Jag kör 4 dagar iveckan.
Simmalungt !

JAg vet inte hur ny du är inom träning och kan därför inte säga hur du ska göra. Men är du helt grön (1-6 mån) så är det bra med många reps. Dina leder klarar inte den belastning annars. Du måste vänja, och då ska du köra många reps. ELler många, men "halvmånga" kör på 12 cirka.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)