Hur dina magmuskler och andra muskler kan du inte påverka. Det är genetiskt och dina muskelfästen kan du inte flytta genom träning. Då krävs det operation.
Hej , Tänkte bara fråga en sak jag tycker att mina magmuskler sitter snett i förhållande till varandra , vad ska jag göra för att få dom att sitte jämt bredvid varandra? Tacksam för svar![]()

Hur dina magmuskler och andra muskler kan du inte påverka. Det är genetiskt och dina muskelfästen kan du inte flytta genom träning. Då krävs det operation.
Hej
Det är delvis rätt det som Daniel säger, genetik är genetik. Men jag undrar hur du gör dina magövningar? Jag brukar ge hemläxa till dom som vill få snyggare mage men ff.a. starkare och mer balanserad magmuskulatur en situp övning som man gör på balansboll, det viktiga är att man sträcker på abdominala muslulaturerna och kontraherar hela vägen. Vanliga situps som man gör på golvet är som att träna biceps med redan böjd armbåge alltså utnyttjar man inte hela rörelseuttaget.
Testa det, det är inte kört för dig
/
Kiropraktorn
www.ontiryggen.se
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)