+ Svara på ämne
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Tillskott

VhaM är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

OkOk, men det låter bra, då fortsätter jag bara med gymmandet några månader till då och skiter totalt i kondition och att gå ner i vikt. Sen mot våren kör ja enbart på deff och skiter i gymmet eller? :O Är ja helt ute och cyklar nu? Hur hade du gjort i min situation Daniel?

Edit: En sak som kan vara bra att tillägga är att jag kan bara gymma på Fre,lör,sön,mån. Har så jäkla långa skoldagar dom andra dagarna. Så det kanske vore en ide att konditionsträna dom andra dagarna och gymma som vanligt?

daniel är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

VhaM, gör det inte så svårt för dig själv. Du ska inte träna ihjäl dig själv. Tre dagar i veckan med gym räcker bra, resultaten dem kommer. Det lovar jag.

Du ska göra följande:

Träna vidare med gymträning och konditionsträning om du så vill. Koncentrera dig på att köra tungt mellan 8-12 repetitioner. Basera ditt träningsprogram mestadels på basövningar.

När du vill definiera musklerna, om du vill och om det behövs kör du konditionsträning men du fortsätter självklart med din styrketräning. Det du ska ändra på här är att ligga på ett kaloriunderskott. Det vill säga äta mindre än vad du gör av med, eller göra av med mer än du äter.

Du ska ha i åtanke att styrketräning är ett bra sätt att förlora vikt på. Du förbränner dessutom också under vila, då muskler kräver mer energi än fett.

VhaM är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Japp får göra det. Tack för hjälpen

Hade en fråga till bara, undrar om du har nått tips på nått att dra i sig direkt efter gymmet, det där med ägg och havregryn lät bra. Men de är så att jag gymmar efter skolan och då är det inte så gott med varm mjölk och de. Men riskakor är rätt bra + nånting mer?

daniel är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

En gainer kanske, köp lite pulver då och blanda med vatten =)

+ Svara på ämne
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. omega-3 tillskott under deff
    Av nils åberg i forum Kosttillskott
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 19:43
  2. Kost-tillskott
    Av Timie i forum Styrketräning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-29, 13:20
  3. protein tillskott och reaktioner
    Av lillruffset i forum Kosttillskott
    Svar: 4