Hur ser det ut med fria vikter då?
Roliga timmen fitnessclub på Kungsholmen i Stockholm, endast ett par minuter promenad från fridhemsplans t-bana.
Ett hemtrevligt gym med maxtak på medlemmar så man behöver inte köa till maskinerna. Fräscha omklädningsrum med dusch och gemensam bastu,mycket trevligt.
Pris: ordinarie 3900:- årskort. Öppningserbjudande just nu: 2500:- för de 50 första som köper!!
Sofia

Hur ser det ut med fria vikter då?
ca 60kvm fria vikter, hantlar upp till 40 kg.

Okej låter ju najs! Lite dyrt kanske, halvdyrt.
Inga bilder?
Gå in på http://www.roligatimmenfitness.se de har tyvärr inga bilder på frivikten men du får en idé om hur det ser ut..

Rätt kul att du skriver trevlig personal när du själv är personal där![]()
Förövrigt såg det rätt dysterat ut på bilderna på hemsidan.
Jag är egen företagare och tränar bara mina egna klienter, jag är alltså inte anställd av gymmet och syftar självklart inte på mig själv när jag kommenterar personalen. Tråkigt att du tyckte det såg "dysterat" ut.

Det verkar vara ett trevligt litet gym. Brukar vara skön "känsla" och atmosfär på sådana gym av egen erfarenhet. Skulle hellre välja ett sådant gym, där det också blir mer personligt än ett större gym.
supertrevligt! det har en skön avslappnad känsla!

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Jag har sett dig på andra forum och där presenterar du dig som delägare. Antingen ljuger du nu eller så ljuger du in din presentation. Hur seriösa är ni?Ursprungligen postat av sofialil
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)