+ Svara på ämne
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Epedhra liknande produkter?

petterw är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard Epedhra liknande produkter?

Undrar om det finns någon produkt som liknar ephedra? Vill ha mycket energi under träningen så det skulle vara intressant.

JinXize är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Okt 2007

Standard

menar du efedrin? isåfall kan du ta vilken prestationshöjare som hellst, välj en som passar din plånbok, du får va du betalar för. du kommer inte a få samma effekt som av det riktiga efedrinet men du får iallafall en rejäl skjuts. san nutritions "fierce" funkar riktigt bra.

petterw är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Hmm jaså, trodde inte de fungerade så bra vad jag läst.

daniel är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Anledningen till att efedrin och ephedra är olagligt är på grund av dess effekter. Det går inte att komma i närheten av den effekten med något annat som finns på den fria marknaden. Det mesta är faktiskt bluff.

JinXize är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Okt 2007

Standard

ja har ett par vänner som käkar det och har själv käkat en burk, men de är helt okej faktiskt, det finns ett annat preparat som heter shocktherapy från universal nutrituions tror jag dom heter?, en polare käkade det och ja provade lite, man blev så taggad att om man tog de vid 5 tiden så hade man problem med att sova, misstänker att de ligger lite smutsiga grejjer i det men jääävlar vilka grejjer, ja ville inte fortsätta med det eftersom det fuckade min dyngsrytm rätt brutalt.

biffen är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av JinXize
    ja har ett par vänner som käkar det och har själv käkat en burk, men de är helt okej faktiskt, det finns ett annat preparat som heter shocktherapy från universal nutrituions tror jag dom heter?, en polare käkade det och ja provade lite, man blev så taggad att om man tog de vid 5 tiden så hade man problem med att sova, misstänker att de ligger lite smutsiga grejjer i det men jääävlar vilka grejjer, ja ville inte fortsätta med det eftersom det fuckade min dyngsrytm rätt brutalt.
    Trevligt, jag kan behöva en boost i träningen.. Vart kan man inhandla detta?

johan är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Fanns något för något år sedan som Dagens Nyheter skrev om men tror det är borta nu. Att det skullef innas något som är lika bra/dåligt tror jag inte på.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Tipsa mig om bra produkter snälla
    Av juvefan i forum Mat och dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-04, 03:36
  2. Vi trenger cleansing- og detox produkter like mye som dere
    Av Jan Eriksson i forum Övriga diskussioner
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 11:14
  3. dahlblads produkter
    Av strength i forum Kosttillskott
    Svar: 3