+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: World Class, Slussen, Stockholm

andersJ är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard World Class, Slussen, Stockholm

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

En liten kort recension av World Class vid Slussen i Stockholm..

Namn:
    World Class

Adress:
    Slussen
    Guldgränd 8
    118 20 Stockholm

Pris: Ca 449/mån
    Student: Ca 349/mån

World Class vid slussen är enligt mig ett rätt trevlig gym med det mesta man behöver när man ska träna. Här finns dessutom bra med hjälp att få som instruktioner från instruktörer som stryker runder. Dessutom är det nära till t-banan vilket gör det rätt bekvämt för den som inte bor nära. Det finns möjlighet till gruppträning om man känner att man får mer motivation, eller att man bara helt enkelt vill det hellre. Vill du ha ett någorlunda bra gym så är det ett bra val. Men jag tycker dock det är lite för dyrt och går i tankar om att byta på grund av detta. Rätt dyrt när man är student.

Men lokalerna är okej, lite mörka kanske men det funkar fint.

samuel är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Där har jag provtränat en gång .. Helt okej men det är ju dyra pengar.

Hercules är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard Re: World Class, Slussen, Stockholm

Hehe gillar verkligen studentpriset a la 349 kr i månaden.. Vilken student har råd med det? över 4000 om året.. World class har sjyssta grejer på gymmet men dem borde ändå sänka priset för att locka kunder.. Min teori är ändå att det är bättre å få in 5 personer för ett månadspris på 200 än 1 person på 349 kr i månaden. Hyror ska ju betalas, då e det väl bättre att få in så många som möjligt, flera tackar nog nej pga priset, iaf dem jag pratat med... nu finns ju också bra billiga gym.. En tankeställare World Class, ni förlorar på det!!!

lasserubin är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Okt 2011

Standard

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Tyvärr har World Class Slussen blivit mycket sämre sedan flytten. Många klagar över den halverade ytan, starx efter kl 17 är den allmänna salen fylld, det blir en olidlig väntan på de få redskap som man tog med från gamla lokalen. Omklädningsrummen är också mycket mindre och skåpen färre, känns verkligen trist att behöva betala lika mycket som tidigare för något som är så mycket sämre. Senast talade jag med en äldre man som sa att han försöker samla namnunderskrifter till en protestlista, tror att de som driver stället kommer att få höra mer om detta.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Versaclimber på gym i Stockholm ?
    Av Stigge i forum Övriga diskussioner
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 20:58
  2. Fitness 24 Seven, Hornstull Stockholm
    Av Skallen i forum Recensera ditt gym
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 12:34
  3. Sats,i täby,stockholm
    Av nichole86 i forum Recensera ditt gym
    Svar: 2