Frågan är väl lite hur stor fett procent du har nu.. Det är svårt att säga hur mycket du ska gå ner eftersom jag inte har en aning om hur deffad du är i nuläget.. Släng upp en bild så ska vi se.
Snart är det dags för att bränna underhudsfettet och få lite definition av musklerna. Väger dock bara cirka 75 så jag undrar vad som är lämpligt att gå ner till.. Kanske ska gå upp 5 kilo till först? Har precis inhandlat lite whey-protein, kan man ta det 5 gånger om dagen?

Frågan är väl lite hur stor fett procent du har nu.. Det är svårt att säga hur mycket du ska gå ner eftersom jag inte har en aning om hur deffad du är i nuläget.. Släng upp en bild så ska vi se.
Pumpin iron!

Det går bra att ta whey-protein fem gånger om dagen men frågan är om det är nödvändigt. Ät mer vanlig mat och kör på whey tre gånger om dagen istället. Du kan inte gå upp 5 kilo muskler på så kort tid så det är inte nödvändigt. Fettförbränning är inte helt enkelt men kör på HIIT.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)