+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Muskulös på kort tid

echo är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard Muskulös på kort tid

Jag tränar på ett mindre obemannat gym där det tränar lite olika sorters folk. Där tränar bland annat en Personlig tränare som förmodligen är Egen företagare och kör med diverse ungdommar.. När jag började gymma för cirkus ett år sedan så tränade han en kille som var jävligt smal, ganska lång och allmänt tanig. Den personliga tränaren själv är ett monster och käkar givetvis anabola (säkra källor). Nu, ett år senare har denna killen han tränade, som är i cirka 17 års åldern också blivit näst intill monsterstor och muskulös. Han har verkligen utvecklats omänskligt mycket både vad han tar i vikt och i muskler och vikt.

Tror ni folk är så oseriösa så de skulle ge preperat till sina "elever" eller kunder? Då tänker jag på anabola steroider och testosteron och liknande.

DGale är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Självklart tror jag att det finns människor som gör så, blir missnöjda med resultaten och tycker att det går för sakta och börjar ta steroider och då kan dom säkert "tipsa" sina elever som du sa om att han kan bli stor snabbare än han/hon tror.
    Personer som gör så är nog bra på att övertala folk och kan lätt se vilka som kan tänkas säga ja till steroider, smala, långa och taniga är nog framförtallt den målgruppen.
    Till kunder däremot tror jag är lite mer tveksamt, dom vill nog veta lite vilka dom har att göra med för sin egen säkerhet så när dom vet vilka deras elever är så kan dom ge dom preparaten, men kunder däremot så tror jag inte att dom erbjuder en förstagångs kund steroider.

Detta är mina tankar om detta och har man börjat med steroider så kan jag tänka mig att det lätt kan leda till missbruk.
    [size=7][b]Mål: 70 Kg till "Beach '07"[/b][/size]
    [size=7][b]Deadline: 13 Juni[/b][/size]
    [size=7][b]Återstående: 3,8 Kg[/b][/size]
    [size=7][b][url=http://www.forum.kosttillskott.org/traeningsprogram-dgale-t44.html]Träningsschema[/url][/b][/size]

piip är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2007

Standard

Är man seriös PT så ska det inte ske på långa vägar. Men det finns alltid blandat folk och i detta fallet låter det nästan som så har skett. Man kan inte öka och bli ett "muskelmonster" på ett år.
    Pumpin iron!

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. vilken tid ska man träna?
    Av petter i forum Motion och kondition
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 18:40
  2. kosttillskott för att bli muskulös
    Av omega i forum Kosttillskott
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 15:23
  3. Bli muskulös på4 månader
    Av segam i forum Styrketräning
    Svar: 5