+ Svara på ämne
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Långa pass

gedy är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard Långa pass

Vad är max man bör köra på gymmet om man tränar olika muskelgrupper utan att man kör ut sig..
    Vikt: 70 kg - Målvikt: 85 kg

biffen är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Det beror på hur vältränad du är, i vilket skick du är, har du sovit bra och är utvilad kan du köra länge. Men jag tycker personligen man bör hålla sig till en timme för att inte överträna sig. Istället kan man kanske träna två gånger per dag, så du lägger ett benpass på morgonen kanske och kör ett armpass på kvällen..

gedy är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av biffen
    Det beror på hur vältränad du är, i vilket skick du är, har du sovit bra och är utvilad kan du köra länge. Men jag tycker personligen man bör hålla sig till en timme för att inte överträna sig. Istället kan man kanske träna två gånger per dag, så du lägger ett benpass på morgonen kanske och kör ett armpass på kvällen..
    Så man kan inte köra två helkroppspass?
    Vikt: 70 kg - Målvikt: 85 kg

DGale är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Kör du två helkroppspass tätt intill varandra så har inte musklerna vilat tillräckligt för att du ska bygga muskelmassa istället för att bryta ner musklerna. Låt musklerna vila i 48 timmar innan du drar igång ett nytt pass med muskeln/muskelgrupperna.

Lägg upp olika pass med olika muskelgrupper exempelvis axlar och ben ena passet, biceps och triceps andra passet.
    [size=7][b]Mål: 70 Kg till "Beach '07"[/b][/size]
    [size=7][b]Deadline: 13 Juni[/b][/size]
    [size=7][b]Återstående: 3,8 Kg[/b][/size]
    [size=7][b][url=http://www.forum.kosttillskott.org/traeningsprogram-dgale-t44.html]Träningsschema[/url][/b][/size]

ola
    ola är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av gedy
    Jag kör helkroppspass och jag tycker det fungerat bra hittills. Kör dock inte två gånger per dag utan 3-4 gånger i veckan utspritt.

daniel är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av ola
    Citat Ursprungligen postat av gedy
    Jag kör helkroppspass och jag tycker det fungerat bra hittills. Kör dock inte två gånger per dag utan 3-4 gånger i veckan utspritt.
    Det funkar säkert på vissa men jag tvivlar på att man kan köra ut sig totalt i helkroppspass eftersom man ska köra det 4 ggr i veckan. Nä, satsa på uppdelat träningsprogram istället.

Kolla denna sidan med träningsprogram hur du ska göra.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Långa eller korta serier för vaderna?
    Av rasmus09 i forum Styrketräning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 09:38
  2. pass?
    Av Kaumahz i forum Träningsprogram
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 22:52
  3. Flera pass om dagen
    Av Bubba i forum Träningsprogram
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 12:51
  4. Många set få långa musler?