Ta det före och efter på träningsdagar och på träningsfria dagar så kan du ta det på eftermiddagen eller morgon / kväll, det är lite efter behov.
jag tog det kreatinet jag använde före / efter träning + eftermiddag träningsfria dagar.
Ska kreatinet tas i samband med träningen eller spelar det ingen roll när man tar det? Har kört uppladdningen nu och har tagit den vid träning. Men frågan är om man kan ta det när som helst på dagen?

Ta det före och efter på träningsdagar och på träningsfria dagar så kan du ta det på eftermiddagen eller morgon / kväll, det är lite efter behov.
jag tog det kreatinet jag använde före / efter träning + eftermiddag träningsfria dagar.
[size=7][b]Mål: 70 Kg till "Beach '07"[/b][/size]
[size=7][b]Deadline: 13 Juni[/b][/size]
[size=7][b]Återstående: 3,8 Kg[/b][/size]
[size=7][b][url=http://www.forum.kosttillskott.org/traeningsprogram-dgale-t44.html]Träningsschema[/url][/b][/size]

Egentligen spelar det ingen roll när du tar kreatinet eftersom de hela tiden finns i kroppen om du fyller på depåerna regelbundet. Huvudsaken är ATT du tar det, inte när du tar det.
okej, det var bra..Ursprungligen postat av biffen
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)