Vad jag vet så är det väl inte bra att jogga på asfalt över huvud taget?
Det ska väl slita på ryggen om jag inte minns fel.
Jag hade valt att ta en runda i skogen, eller kanske några varv runt en grusplan. Hade iaf undvikit asfalt!
Har planer på att börja jogga och har väl gjort upp en bra runda nu känns det som. Saken är den bara att rundan involverar ganska mycket asfalt.
Funkar det bra med jogging på asfalt cirka 3-4 kilometer om dagen?
Vad jag vet så är det väl inte bra att jogga på asfalt över huvud taget?
Det ska väl slita på ryggen om jag inte minns fel.
Jag hade valt att ta en runda i skogen, eller kanske några varv runt en grusplan. Hade iaf undvikit asfalt!
Mål: 90kg+ Januari -08
Tankar: Börja löpa nu i när vädret är fint igen?
Torrvikt: 81 kg
Längd: 189 cm
__/../

Du har inte testat kör på en "Crosstrainer"(tror jag dom heter) jag tycker att dom funkar ganska bra för mig i min motionsträning, då använder man ju armarna mer aktivt också.
[size=7][b]Mål: 70 Kg till "Beach '07"[/b][/size]
[size=7][b]Deadline: 13 Juni[/b][/size]
[size=7][b]Återstående: 3,8 Kg[/b][/size]
[size=7][b][url=http://www.forum.kosttillskott.org/traeningsprogram-dgale-t44.html]Träningsschema[/url][/b][/size]
Crosstrainer? Sådana stavar menar du?Ursprungligen postat av DGale
Tack, misstänkte det också. Har redan börjat och har fått ont som fan i smalbenet.. Anledningen till varför jag inte ville jogga i skogen var för att jag ville jogga till gymmet..Ursprungligen postat av C
Jag hade valt att isåfall cykla till gymmet, och ta löppasset i skogen vid ett annat tillfälle. Du kan ju även pröva de olika konditionsmaskinerna som finns på gymmet.Ursprungligen postat av isaac
Mål: 90kg+ Januari -08
Tankar: Börja löpa nu i när vädret är fint igen?
Torrvikt: 81 kg
Längd: 189 cm
__/../

Jag syftar mer på en maskin, där armrörelserna är kopplade till benrörerlserna.. vet ine hur jag ska beskriva det riktigt men sök på crosstrainer på blocket så finns det bilder där, jag tränar på friskis och svettis och där har dom väldigt bra crosstrainer maskiner.
[size=7][b]Mål: 70 Kg till "Beach '07"[/b][/size]
[size=7][b]Deadline: 13 Juni[/b][/size]
[size=7][b]Återstående: 3,8 Kg[/b][/size]
[size=7][b][url=http://www.forum.kosttillskott.org/traeningsprogram-dgale-t44.html]Träningsschema[/url][/b][/size]
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)