+ Svara på ämne
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Köpa protein

isaac är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard Köpa protein

Tänkte köpa protein, men vart har de billigt och bra? Är ju en hel djungel med proteintillskott därute känns det som.

DGale är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Whey-80 är inte så farligt dyrt enligt mig, jag är är studerande så jag har inte så mycket att leva på per månad. Men det beror lite på vart du köper proteinet också.
    Whey-80 är det många som har rekommenderat men jag har inte använt det än, men ge whey-80 ett försök.
    [size=7][b]Mål: 70 Kg till "Beach '07"[/b][/size]
    [size=7][b]Deadline: 13 Juni[/b][/size]
    [size=7][b]Återstående: 3,8 Kg[/b][/size]
    [size=7][b][url=http://www.forum.kosttillskott.org/traeningsprogram-dgale-t44.html]Träningsschema[/url][/b][/size]

isaac är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av DGale
    Whey-80 är inte så farligt dyrt enligt mig, jag är är studerande så jag har inte så mycket att leva på per månad. Men det beror lite på vart du köper proteinet också.
    Whey-80 är det många som har rekommenderat men jag har inte använt det än, men ge whey-80 ett försök.
    Okej, vilket protein använder du? Tyckte Farmacia.cc hade Pro FX som verkade både billigt och bra.

byggarn är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av isaac
    Okej, vilket protein använder du? Tyckte Farmacia.cc hade Pro FX som verkade både billigt och bra.
    Jag kör på Pro FX (jordgubbssmak) och är väldigt nöjd. Smakar bra också!

DGale är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av isaac
    för tillfälelt använder jag inget protein men jag ska införskaffa 4 Kg Whey-80 nu under veckan, så då kommer jag att använda Gainer (Pro Mass för tillfället), Kreatin (CEE), och börja på Proteinet (Whey-80)

Än så länge har Gainern och Kreatinet gett bra resultat i form av viktökning och ökad styrka och bra ork under träningspassen
    [size=7][b]Mål: 70 Kg till "Beach '07"[/b][/size]
    [size=7][b]Deadline: 13 Juni[/b][/size]
    [size=7][b]Återstående: 3,8 Kg[/b][/size]
    [size=7][b][url=http://www.forum.kosttillskott.org/traeningsprogram-dgale-t44.html]Träningsschema[/url][/b][/size]

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Köpa maskin
    Av johnsa i forum Övriga diskussioner
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 14:49
  2. Var köpa sitt kosttillskott?
    Av jontk i forum Kosttillskott
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-26, 22:27
  3. Skillnad mellan protein och protein
    Av ola i forum Kosttillskott
    Svar: 1