Mja, lite kan du nog snygga till kroppen. Det tror jag helt säkert. Men kör på något protein och träna riktigt hårt, inte i början kanske men kör på så kommer det gå fint!
Hej
Har precis köpt gymkort och har inte tränat på gym på ett par år nu och man märker att kroppen släpar efter gansak så rejält. Men nu vill jag ta tag i det och vill få snygg kropp till beach 07. Är det möjligt att träna så man bli bra till sommaren eller är det för kort tid?
Hur ska mycket ska jag köra? Många ggr i veckan o så?
It's all about how you think
Mja, lite kan du nog snygga till kroppen. Det tror jag helt säkert. Men kör på något protein och träna riktigt hårt, inte i början kanske men kör på så kommer det gå fint!

Du kan även testa kreatin av något slag så får du se vad du tycker om det, jag tycker att det hjälper mig när jag tränar och jag får känslan av att det har hjälpt mig en bit på traven.
Jag satsar också på Beach '07 så jag tränar 4 - 5 ggr i veckan ( oftast 4 ) och tar gainer, kreatin, protein.
Eftersom jag är ganska så tunn från början och behöver dra upp lite i vikt på vågen så kör jag på gainern som en extra hjälp.
[size=7][b]Mål: 70 Kg till "Beach '07"[/b][/size]
[size=7][b]Deadline: 13 Juni[/b][/size]
[size=7][b]Återstående: 3,8 Kg[/b][/size]
[size=7][b][url=http://www.forum.kosttillskott.org/traeningsprogram-dgale-t44.html]Träningsschema[/url][/b][/size]
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)