Känns ju inte som det är så lyckat. Placera triceps på någon annan dag så är jag övertygad om att du kommer få ut mer av passet. Du tränar ju redan triceps i och med bänk- och hantelpress och andra bröstövningar.
Hur ligger det till om man tränar bröst och triceps på samma pass?
tänkte mest på att det är triceps involverade i bröstpasset om det gör något eller bara är bra.
tack på förhand.

Känns ju inte som det är så lyckat. Placera triceps på någon annan dag så är jag övertygad om att du kommer få ut mer av passet. Du tränar ju redan triceps i och med bänk- och hantelpress och andra bröstövningar.
Jag tycker det är väldigt bra att köra triceps och bröst samma dag, just för att du belastar triceps när du gör vissa bröstövningar. Detta gör att du värmer upp triceps utan att belasta den så hårt att du inte orkar träna den senare.Ursprungligen postat av ola
Tränar du istället triceps en annan dag, belastar du den igen utan att ha låtit den vila 48 timmar, vilket kan leda till att du istället bryter ner muskeln.
Hoppas det gav dig nått!
Mål: 90kg+ Januari -08
Tankar: Börja löpa nu i när vädret är fint igen?
Torrvikt: 81 kg
Längd: 189 cm
__/../
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)