Kör du samma hela tiden eller varierar du övningar och antalet reps?
Kan ju vara att du kört fast, eller kan vara, du har gjort antaligen. Testa att variera din träning och chocka kroppen.
Tränar bröst 1 dag i veckan, ganska så hårt pass.
Kör först hantelpress 3 set * 7, sen prepdeck maskinen 3*8 ungefär.
Sedan går jag över till kablarna och kör samma set och reps, kör därefter hantelpressen igen fast lutande samma set.
Vad behövs mer för att mina bröst ska växa? ligger helt efter.
Kör du samma hela tiden eller varierar du övningar och antalet reps?
Kan ju vara att du kört fast, eller kan vara, du har gjort antaligen. Testa att variera din träning och chocka kroppen.
Testa att kränga protein. Jag gjorde det och det hjälpte mig. Men vet ju inte för dig. Ja, eller så käkar du bara mer mat i allmänhet.
Käkar du nåt direkt efter träning? Annars sliter du bara på kroppen.
Signature loading. . .
Ingen bänkpress?

Haha, den var braUrsprungligen postat av hispan
![]()
Gör armhävningar med klapp , börja med 5 , vila, 5 till ,vila , 5 till. sen kan man ju höja, men det är väldigt krävande första gången. Du måste äta inom 1 h efter träningen , annars är det helt meningslöst, helst 30 min , så om du går på nåt gym elr sport så ta med en banan som du äter direkt efter sen varm mat när du kommer hem , drick gärna mjölk till ,det är det bästa , sen finns det ju kosttillskott som genomax och burn , redbull o sånna energi drycker ,rekomenderas inte dock , kostar sjukt mykt.
Jag tränat bröst så här:
Bänkpress
Lutande bänkpress
Hantelpress
Hantelflies
Cable Crossover
Kör 3-4 set per övning. Har på senaste tiden lagt till lutande bänk och flies. Lutande bänken tar fint på övre bröstet och flies bygger bra bredd.
Satsa så mycket som möjligt på fria vikter, skivstänger och hantlar kommer ge dig de största ökningarna.
Tung träning, ät bra så kommer resultaten![]()

Va?Ursprungligen postat av mingan
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)